Wednesday, August 24, 2011

亂。

最近心情起伏很大。公司的大變化以致人心徨徨, 教會又將會有大變化, 自己的個人問題也只能先放著不處理 (還是我處理不來).....

手頭上要忙的不是很多, 但是腦子裡總停不住的在想許多。反正就是亂。

為了自己的將來, 我想走一個怎樣的人生? 自己的將來, 真的是自己能一手搞定嗎? 許多外來因素, 我們每天都總不能跟據自己的意願去走。

在神的信心, 我有。但是耐性, 我缺。

忙的時侯想閒, 閒的時候想忙。頓時幾件大事同事發生, 要處理公司, 處理教會, 處理自己的前途。

Oh Lord, I know you are here with me. I ask for Your mercy hands and courage. Bless me to be a child whom you want me to be. Show me the vision, equip me to be the right person.


If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. 
If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea;
Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me. 
Plalm 139:8-10


2 comments:

  1. 所有野...唔係要一次同埋同一刻頂完成ga嗎...
    排好好...邊樣應該攪先, 邊樣可以遲少少..時間分配好...
    咁就會一切順利ga喇~~

    搵工呢家野...等神安排下啦...俾d時間神..佢都好忙ga~~:p

    聽左你既pray..你都要俾d時間佢action ga嗎~~~ :)

    ReplyDelete
  2. 其實我喜歡忙, 時間充實一些, 訓練自己既時間管理好。
    為我的interview禱告pls....太多事發生了。

    ReplyDelete